שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

 

פרסום באינטרנט - עשה ואל תעשה

 

גם אתם קיבלתם הצעה חמה לפתוח ערוץ של פרסום באינטרנט? רוצים למקסם את הרווחים של החברה ולהנות, כמו כולם, מההזדמנות החד פעמית של פרסום באינטרנט לציבור גולשים עצום, בעלויות נמוכות ובפרק זמן קצר? צודקים, גם לכם מותר להנות מנתח. אבל לפני שאתם מסתערים על המדיה הפרסומית החמה (פרסום באינטרנט) כדאי שתקראו בעיום מאמר זה הבא להעניק לכם את כל הכלים העיקריים של פרסום באינטרנט - טיפים ומלכודות מהן צריך להזהר.

 

פרסום באינטרנט - עשה:

פרסום באינטרנט הוא פרסום ממוקד משמע לא מספיק לעלות על סיסמא מכירתית אחת ו/או לא מספיקלעצב באנר אחד אטרקטיבי.כל היתרונות של פרסום באינטרנט - מקורם בריבוי האתרים כשכל אתר מושך קהלי יעד מגילאים שונים, אזורים שונים, שכבות סוציו אקונומיות שונות וכן תחומי עניין שונים. פרסום באינטרנט הוא ממוקד ברמה הזו שהוא פונה לכל קהל יעד עם המסרים הנכונים המעניינים אותו באתרים שלו (של קהל היעד). כלומר אם המוצר שלכם הוא משקה תוסס - בעיתונות תהיה לכם מודעה אחת של בחורה יפה (בר רפאלי לדוגמה) לוגמת מהמשקה ונראית כמו מיליון דולר אבל כאשר מדובר על פרסום באינטרנט - אז יהיו לכם כמה סוגים של מודעות. ילד או ילדה יפה במודעה באתר של ילדים. הומו מפורסם באתרשל הומואים ולסביות. אישה חזקה, עצמאית ונאה בשנות הארבעים -באתר לנשים קרייריסטיות ועוד. המיקוד הוא מילת המפתח והורסטיליות שהמדיה הזו מאפשרת היא רק לטובתכם כל שעליכם לעשות זה ללמוד לעבוד במסגרת של פורמט בו מתנהלות קהילות שונות לחלוטין זו מזו. כל אתר הוא עולם בפני עצמו וכל עולם בפני עצמו הוא קמפיין בפני עצמו. ככל שתהיו יותר ויותר ממוקדים כך תגיעו אל יותר ויותר קהלי יעד במקביל באמצעות פרסום באינטרנט.


פרסום באינטרנט - אל תעשה:

פרסום באינטרנט הוא פרסום דינאמי. מהיר. אינטראקטיבי. הטעות הכי נפוצה היא של פירסומאים שמנסים להיות מקוריים / יצירתיים ומורכבים. אל תפלו למלכודת הזו. אל תנסו להיות מקוריים יותרמידי כי לא יבינו אתכם. הסיסמאות הפירסומיות צריכות להיות קצרות, קולעות וזכירות. כמה שיותר פשוט, כמה שיותר קצר,כמה שיותר לעניין... ככה יותר טוב. כמו כן, כאשר מדובר על החלפת קמפיינים בכלל או על עדכון אימג'ים ושינוי טקסט: מאחר ואנשים מבלים שעות על גבי שעות באינטרנט, הם קולטים מסרים וכאשר אלו ממשיכים להופיע מול הפרצוף שלהם יום אחרי יום, שעה אחר שעה - זה נמאס! חייבים להחליף את הקריאיטיב או לפחות את האימג'ים כמה שיותר מהר בכדי שלא ליצור שחיקה. חשוב להבין כי הציבור מואס מהר מאוד בדברים ישנים וכאשר מדובר על אינטרנט - גם החדשות של הבוקר זה כבר פאסה. אסור לנוח על זרי הדפנה גם במקרים של קמפיינים טובים, גם אם הם טובים - הם ימצו עצמם מהר מאוד. חייבים להתקדם. אז זהו, אלו הטיפים החשובים ביותר, אם תקפידו ליישמם - גם אתם תרויחו מפרסום באתרים.