שם:
טלפון:
מייל:
כתובת:
הודעה:
שלח נקה טופס

 

שיווק באינטרנט - נותנים לך תיקח!

 

לא לנצל את האופציה של שיווק באינטרנט זה כמו להגיד לא תודה לדקת פירסום חינם ברדיו או לוותר על פוסטר ענק בכניסה לקניון בו מוכרים את מוצרי החברה... פשוט שטות גמורה לוותר על הערוץ של שיווק באינטרנט כשהוא בחינם והוא בחלקו הגדול אכן בחינם! ובחלקו השני, אשר כן בתשלום, במחירי עלות נמוכים בהרבה מהמדיות המתחרות. לכן, כשזה מגיע לשיקולים כלכליים, שיווק באינטרנט כמעט ואינו כולל סיכונים והוא לעומת זאת כולל סיכויים אינסופיים. אז איך שיווק באינטרנט הוא כלי שיווקי כל כך זול או חינמי או כמעט נטול סיכונים?

 

שיווק באינטרנט - אין פיקוח:

האינטרנט הוא כלי "פרוץ" לכל דבר ונושא. להבדיל מהטלויזיה, שלטי החוצות והרדיו, עליהם יש פיקוח תמידי של משרדי התקשורת, משרד הדתות, האקדמיה ללשון עברית, ארגונים חברתיים, המועצה לשלום הילד ומי לא?! על האינטרנט אף אחד אינו מתיימר לפקח ואיש אינו יכול לפקח.מדובר על מדיה דינאמית אליה זורם מידע על בסיס שעתי, מידע נכנס בעילום שם וקשה בכלל לחוקק חוקים ובעיקר לאכוף אותם. לכן, שיווק באינטרנט יכול להתבצע באופן ישיר - החל ממשרדי החברה וישירות אל מיליוני גולשים. המבנה הויראלי של רשת האינטרנט, הדרך שבה המידע עובר מהר כשהוא מתפשט כמו וירוס - זה מה שהופך שיווק באינטרנט לכל כך פשוט, יעיל וכמובן - זול.


שיווק באינטרנט - אתר הבית שלכם הוא שלכם לכל דבר ועניין:

שיווק באינטרנט מתחיל מאתר הבית שלכם. בשביל זה הרי בניתם אתר בית לא? שיווק באינטרנט באמצעות אתר הבית הוא הדרך הראשונה להתחיל להפיץ מידע רלוונטי, שיווקי, איכותי אודות העסק. לא יכול להיות שיהיה מבצע, מוצר חדש או שירותחדש, אפילו מינוי חדש של מנכ"ל או פתיחת סניף חדש בקניון בארץ והמידע הזה לא יעלה בעמוד הבית של האתר. זה בזבוז של מדיה חינמית העומדת לרשותכם עשרים וארבע שעות ביממה! זכרו כי האתר שלכם הוא המקום שנועד אך ורק לפרסום שלכם. כמו כן, בכדי שהמידע שמופץ באתר שלכם יגיע אל כמה שיותר גולשים, חשוב לקדם את האתרכל הזמן באמצעות קמפיינים במנועי חיפוש וכל מידע חדש צריך להיות מעודכן בקמפיין.


שיווק באינטרנט - כל האינטרנט בנוי על שיתופי פעולה:

שיווק באינטרנט לא עובד סתם כך, כי מישהו שם רוצה שאתם תצליחו לשווק.שיווק באינטרנט מתאפשר כי המערכתבנויה על שיתופי פעולה. אתרים חוברים לאתרים בכי לצירו יתרון גודל. אתרים מציעים שטחי פירסום בכדי להתפרנס מה שמאפשר לחברות להגיע אל הגולשים הרבים באתרים אחרים בתמורה לתשלום צנוע. אתרי תוכן בניים על כך שגופים אחרים יספקו להם מידע כי זה יותרזול מהעסקת כתבים או רכישת מידע מסוכנויות מידע ולכן יש אופציה להעביר חדשות, מידע עסקי, מידע בכל תחום ונישה דרך פלטפורמות המחפשות אחר ידע כדי לעניין את הקוראים. שיתופי פעולה או כפי שזה נקרא בלשון מקצועית נט-וורקינג - אלו הן מילות הקסם של התחום.