איך לבנות אתר לחברת מוצרי פרסום.

בניית אתר לחברת מוצרי פרסום

תוכן עניינים

במאמר זה, אנו הולכים לדבר על איך לבנות אתר עבור חברת מוצרי פרסום. אנו נדון בצעדים שאתה צריך לנקוט כדי ליצור אתר אינטרנט פונקציונלי ומושך.

נדון בנושאים הבאים:

  • הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להמציא שם לחברה שלך. זה צריך להיות קל כי זה רק צריך להיות ייחודי וקליט מספיק כדי שאנשים יזכרו את זה.
  • הדבר הבא שאתה צריך לעשות הוא לרשום את שם הדומיין של האתר שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי שימוש ברשם דומיינים כגון GoDaddy או NameCheap. הם מציעים חבילות שונות הכוללות תכונות נוספות כמו אירוח אתרים וחשבונות דואר אלקטרוני הנחוצים לאתר אינטרנט מתפקד.
  • השלב הבא הוא להמציא תוכן לאתר שלך ולהחליט איזה סוג עיצוב אתה רוצה עבורו. התוכן צריך להיות על מה שהחברה שלך עושה ולמה אנשים צריכים לקנות ממך במקום

שיקולי עיצוב אתרים

בניית אתר לחברת מוצרי פרסום אינה פשוטה כמו שהיא נשמעת. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון כשמעצבים אתר לעסק מסוג זה.

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא קהל היעד. זה יעזור לכם להחליט על העיצוב, הצבעים והתוכן שכדאי לכם להשתמש באתר. לדוגמה, אם קהל היעד הוא בני דור המילניום, אז כדאי להתנסות עם יותר צבעים ואלמנטים אינטראקטיביים כמו סרטונים ואנימציות. אם מדובר בקהל שמרני יותר, אז אולי תרצו להישאר עם צבעים ותוכן פשוטים יותר שאינם צעקניים או מונפשים מדי.

שיקול נוסף הוא איזה סוג של מוצר או שירות החברה שלך מציעה. לדוגמה, אם החברה שלך מוכרת מוצרי חוץ כגון אוהלים או תרמילים, האתר שלך צריך להיות ידידותי למכשירים ניידים מכיוון שאנשים משתמשים בטלפונים שלהם לעתים קרובות יותר בימים אלה כדי לגלוש בחנויות מקוונות או לבצע רכישות דרך הטלפונים שלהם.

שיקולי עיצוב UX/UI ותהליכי פיתוח אתרים

בחלק זה, נדון בשיקולי עיצוב UX/UI ובתהליכי פיתוח אתרים עבור חברת מוצרי פרסום.

לחברת מוצרי הפרסום צריך אתר אינטרנט ידידותי וקל לניווט. עיצוב UX/UI טוב צריך להיות ממוקד בשביעות רצון הלקוח. הלקוח אמור להיות מסוגל למצוא את מה שהוא מחפש ללא כל טרחה.

תהליך פיתוח האתר של חברת מוצרי הפרסום מתחיל ב-wireframe שהוא סקיצה בסיסית של פריסת האתר עם כל המידע עליו כולל ניווט, תוכן ופונקציונליות. לאחר מכן מגיע אב הטיפוס שהוא גרסה מפורטת יותר של איך האתר ייראה. אב הטיפוס יכול להיבדק הן על ידי משתמשים והן על ידי לקוחות פוטנציאליים לפני שהוא עולה לאוויר בשרתי ייצור.

תכנון ארכיטקטורת האתר

אתר האינטרנט של חברת מוצרי פרסום צריך להיות בעל היררכיה ברורה, כך שהמשתמש יוכל למצוא בקלות את המידע שהוא מחפש.

יש לארגן את התוכן בקטעים שקל לנווט בהם. בדף הבית צריך להיות קריאה ברורה לפעולה, וצריכים להיות קישורים לכל שאר החלקים באתר.

על מנת לבנות אתר לחברת מוצרי פרסום חשוב להתחשב בקהל היעד וצרכיו. האתר צריך להיות קל לניווט ולספק קריאה ברורה לפעולה. כמו כן, יש צורך לוודא שלאתר יש דירוג טוב במנועי החיפוש על ידי אופטימיזציה של התוכן באמצעות מילות מפתח.

צריך לפתח ארכיטקטורת אתר לפני כל דבר אחר כדי שיהיה קל למבקרים למצוא את מה שהם מחפשים. הניווט צריך להיות ברור ופשוט, כדי שהמבקרים יוכלו למצוא את מבוקשם במהירות.

כמו כן, חשוב שתהיה חווית משתמש מצוינת, הכוללת לוודא שהאתר מותאם לנייד מכיוון שיותר אנשים משתמשים בטלפונים שלהם מאי פעם בעת גלישה מקוונת. זה יעזור ליצור חוויה טובה יותר עבור לקוחות שלא רוצים להשתמש במחשב השולחני או הנייד שלהם אלא מעדיפים להשתמש בטלפון או בטאבלט שלהם.

בחירת מערכות ניהול תוכן

מערכת ניהול תוכן (CMS) היא תוכנת מחשב המאפשרת יצירה, עריכה, ארגון וניהול של תוכן לאתר.

יש הרבה מערכות CMS שונות זמינות בשוק והבחירה הנכונה יכולה להיות קשה.

מערכות ה-CMS הפופולריות ביותר הן וורדפרס, דרופל, ג'ומלה ומג'נטו.

לחברות מוצרי פרסום עדיף לבחור בוורדפרס או דרופל כי יש להן יותר תכונות לתעשייה הספציפית הזו.

הצעד הראשון הוא לבחור את ה-CMS המתאים לסוכנות שלך. זה אמור להיות מסוגל להתמודד עם כמות התוכן שאתה צריך כדי ליצור ולנהל, והוא אמור להיות מסוגל גם להשתלב עם מערכות אחרות שלך.

ישנן מערכות CMS רבות המציעות תכונות שונות. לחלקם יש תכונות מתקדמות יותר מאחרות, שיכולות להתאים לצרכים שלך או לא.

בואו נדבר