חנות אינטנרטית בשנת 2022.

תוכן עניינים

מה זו חנות אינטרנטית?

חנות אינטרנטית היא עסק מקוון שמוכר מגוון סחורות ושירותים מסוגים שונים.

ניתן לומר שחנות אינטרנטית היא בדיוק כמו חנות קמעונאית, אבל במקום מיקום פיזי, היא נמצאת באינטרנט.

על מנת לשמור על קהל לקוחות קיים ולמשוך לקוחות חדשים, חנויות אינטרטיות חייבות להפוך את חווית הקנייה עבור הלקוח לקלה ואטרקטיבית כפי שהיא תהיה בחנות קמעונאית רגילה.

הדרך שבה חנות אינטרנטית עובדת היא ראשית, הלקוחות מבקרים בחנות, הם גולשים בקטלוג החנויות ומחפשים את המוצרים שהם מחפשים, הם מוסיפים את המוצרים לעגלת הקניות שלהם, הם יכולים לנהל את סל הקניות שלהם על ידי הוספה או הסרה מוצרים בכל עת לפני הצ'ק-אאוט, ברגע שיש להם את המוצרים שהם רוצים לקנות הם יכולים לבצע צ'ק-אאוט. תהליך הצ'ק-אאוט הוא בדרך כלל בטוח מכיוון שחנויות אינטרנטיות משתמשות בטכנולוגיית הצפנה כדי להגן על פרטי הלקוחות כגון מספרי כרטיסי אשראי, חשבונות בנק וכתובות. החנות מציעה בדרך כלל תמיכה במייל או במספר יצירת קשר במקרה שהלקוח צריך עזרה במשהו

למי מיועדת חנות אינטרנטית?

חנות אינטרנטית מיועדת לכל בעל עסק אשר מוכר מוצרים ושירותים שאינם מחייבים נוכחות פיזית של הלקוח כחלק מהמכירה.

תעשיית האונליין שופינג תפסה תאוצה משמעותית בענף הביגוד, מאחר ואנשים הבינו שניתן לרכוש מוצרים ממדינה זרה, בעלויות נמוכות יותר ובמגוון רחב מאוד, ללא צורך במדידה פיזית הלכה למעשה.

לשם ההמחשה, הפרמטר העיקרי שהלקוח צריך מודע אליו מראש הוא מידת הביגוד שלו ומכאן תהליך הרכישה פשוט וזריז.

ישנם ענפים אשר לא נמצאים ב"מגרש המשחקים" הזה כדוגמת שרברבים, טכנאי חשמל, פועלי בניין וכן הלאה.

הם אמנם, ואף במקרים רבים, מפרסמים את שירותיהם באופן מקוון, אבל לא יכולים למכור את שירותיהם בחנות אינטרנטית, מאחר והם חייבים להגיע ל"שטח", לבצע אבחון למצב הנתון ולדון עם הלקוח על דרכי הפעולה.

אחת הדרכים היעילות ביותר לצבור "תנועה" בחנות אינטרנטית ולהגדלת המכירות היא פרסום. עצם קיום חנות אינטרנטית לעיתים לא מספיק, מומלץ לנצל את כל הכלים שהמדיה הדיגיטלית מספקת.

חנויות אינטרנטית ללא פעילות ברשתות חברתיות (פייסבוק,אינסטרגם וכו') ושימוש במנגנוני פרסום, ככל הנראה תהיינה פחות מוצלחות.

במבט המאקרו, ניתן לומר שמרבית העסקים יכולים (ואף צריכים) למכור את שירותיהם ומוצרים באמצעות חנויות אינטרנטיות.

העולם והטכנולוגיה רצים קדימה ביחד, עסקים אשר רוצים להמשיך להיות רלוונטיים חייבים לעמוד בקצב ההתפתחות הזו.

מה היתרונות של שימוש בחנות אינטרנטית?

היתרונות של חנות אלקטרונית מגוונים ורבים על קשת הפעילות שבה משויכת אליה:

  • לקוחות יכולים לקנות בכל מקום ובכל זמן שהם רוצים (על פי רוב חנויות האינטרנט פתוחות 24 שעות ביממה).
  • תודות לטכנולוגיות מידע ותקשורת חדשניות, חנויות אינטרנטיות מסוגלות לבצע מכירה מהירה ונוחה למשתמש/רוכש.
  • לקוחות יכולים לבצע השוואת מחירים מהירה ברחבי האינטרנט ולבחור בעסקה המשתלמת להם תוך שימוש במידע בינלאומי בזריזות רבה.
  • עסקים שבבעלותם חנויות אינטרטיות חוסכים משאבים ועלויות נרחבות בעקבות כך שמוכרים את מוצריהם באופן מקוון ולא פיזי.
  • בעזרת חנות אינטרנטית, כל עסק יכול לפנות לקהל לקוחות מורחב ללא קשר לפרמטרים גיאוגרפיים. בחנות פיזית קונבנציונלית, הלקוחות מגיעים מהאזור בו נמצאת החנות.

פיתוח ופרסום נכון של חנות אינטרנטית נותנת את ההזדמנות להשיג לקוחות מכל מקום בעולם. זמן ומרחק לא מגבילים את פוטנציאל הצלחת החנות.

חנות אינטרנטית מומלץ מבנות עם חברה לבניית אתרים וחנויות אינטרנטיות.

 

בואו נדבר