שיפור יחסי המרה באתר אינטרנט.

אחוזי ההמרה באתר הם אחוז המבקרים באתר שהופכים ללקוחות. שיעור המרות גבוה יותר מצביע על כך שהעסק שלך מרוויח יותר.

שיעורי ההמרה האפקטיביים של האתר תלויים במידת ההבנה שלך של הצרכים והציפיות של הלקוח הפוטנציאלי שלך. לאחר שתעשה זאת, יהיה קל יותר לייעל את האתר שלך להמרות.

להלן מספר טיפים שיכולים לסייע בשיפור אחוזי ההמרה שלך:

– עליך לוודא כי עיצוב האתר שלך ידידותי למשתמש וקל לניווט

– השתמש בתמונות ובסרטונים משכנעים על גבי הטקסט כדי לגרום לאנשים להתעניין במה שיש לך להציע

– וודא שמיטב כראוי את דף הנחיתה שלך למילות מפתח הקשורות למה שהחברה שלך מוכרת או מספקת

– השתמש בשיווק בוידאו, שיווק במדיה חברתית, שיווק בדוא"ל, אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO

שיעור המרות הוא מדד למספר המבקרים המבצעים פעולה מסוימת. זה יכול להיות הכל מלחיצה על כפתור "קנה עכשיו" ועד מילוי טופס להורדת ניוזלטר.

הסיבה לכך שיעורי ההמרות משתנים כל כך היא כי הכל תלוי בתנועה שיש לך. אם האתר שלך עומד בממוצע על 100 מבקרים ביום, תזדקק להמרות נוספות על מנת לקבל קריאה מדויקת של שיעורי ההמרות שלך.

אם האתר שלך עומד בממוצע על 10,000 מבקרים ביום, אז יש לך מספיק תנועה שיחס ההמרה שלך יהיה מדויק למדי.

שיפור אחוזי ההמרה היא דרך מוכחת להגדיל את מספר הלידים שהאתר שלך מייצר. להלן מספר טיפים פשוטים כיצד לשפר את אחוזי ההמרה לאתר שלך.

מחקר מילות מפתח – דף הנחיתה שלך צריך לכלול מילות מפתח רלוונטיות כך שניתן יהיה למצוא אותו במנועי החיפוש

עיצוב – ודא שדף הנחיתה שלך נוח לקריאה ולניווט.

UX-ודא שלאתר יש עיצוב חווית משתמש טוב, כולל קריאה ברורה לפעולות וניווט אינטואיטיבי

תוכן איכותי – תוכן איכותי משפר את מעורבות המשתמשים ועוזר לך לשמור על דירוג איכותי בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERP)