שירותי IT שכל עסק צריך להכיר.

תוכן עניינים

DRAS, או ”התאוששות אסון” כשירות, יכולים לעזור להבטיח שתשתית המחשבים שלכם פועלת בצורה חלקה. פתרון זה גם משפר תקשורת, קשקשים וזמן פריסה. אם אתם תוהים אם DRAS מתאים לעסק שלכם, קראו כדי לגלות מה זמין עבורכם. הנה כמה דוגמאות לפתרונות טכנולוגיים שכל עסק צריך לדעת עליהם. להלן מספר דוגמאות לפתרונות ענן. ‏

DRAS מבטיח את הפעולה החלקה של תשתית ה-IT שלך

כאשר אסון מכה, התאוששות אסון היא חיונית לתפקוד של תשתית ה-IT של הארגון שלך. DRAS הוא שירות גמיש שיכול להחזיר נתונים ושירותים לנורמליות בעקבות אסון. בחירת DRAS חוסכת לחברות זמן וכסף כי הן לא צריכות לרכוש ולשמור על השרתים שלהן. ספקי DRAS מפחיתים את הסיכון לטעות אנוש.

DRAS משקף את כל תשתית ה-IT על מכונות וירטואליות. הדבר כולל תפקודי אחסון, חישוב ורשת. ארגון יכול להמשיך להריץ יישומים בענן בעוד תפקודי עיבוד ושכפול נודדים חזרה לשרתים פיזיים. הלקוחות עלולים לחוות איחוי גבוה יותר כאשר העיבוד עובר חזרה לשרתים פיזיים. אף ־ על ־ פי ש ־ DRAS יכול למנוע אסון מלהרוס את העסק שלך, עלות ההשבתה גבוהה מכדי להתעלם ממנה.

אבטחה היא דאגה גדולה כאשר מחשיבים את DRAS כנתונים עסקיים חשובים משוכפלים בענן. כדי להגן על המידע שלך מכל סוג של גניבה או נזק, לוודא ספק DRAS אתה בוחר מחזיק משאבי אבטחה נרחבים. ספק העוקב אחר תקני התעשייה יקטין את הסיכון לאובדן נתונים. ספקים עם מרכזי נתונים מרובים הם בחירה טובה כפי שהם יכולים לאחסן נתונים קריטיים משימה במקומות רבים.

אתה יכול להמשיך את העסקים שלך כרגיל לאחר אסון מכה על ידי שימוש ספק שירות התאוששות אסון. הדבר מבטיח את המשך הפעילות ומסייע להגן על הכנסות העסק, המוניטין, התפוקה והרווחים. שירותי שיקום חיצוניים הם גמישים ומסתגלים כדי לענות על הצרכים הספציפיים של העסק שלך. זה מאפשר לך לעדכן את המערכת שלך במהירות ובצורה חלקה.

ספקי DRAS משתמשים בשיטת שכפול כדי להעתיק נתונים משרתי ההפקה למתקני גיבוי במקרה של אסון. משאבים מבוססי ענן משמשים גם כדי לספק גיבוי מלא של כל תשתית ה-IT שלך. זה מאפשר לך לחדש את הפעילות העסקית במקרה של אסון טכנולוגי. ספקי DRAS גם מספקים תשתית משלהם לגיבוי תשתית ה-IT שלכם.

מפחית את זמן הפריסה

הוא נתון בלחץ עז לספק ערך ללקוחות ולהגיע לשוק מהר יותר בכל הנוגע למחשב. לחץ זה נובע מהציפיות של השוק לחדשנות מתמשכת, כמו גם מהצורך לשפר את חוויית הלקוח. מנהיגי השוק יוצרים תרבות של חדשנות בארגוניהם. העיתון הלבן של אס "א מחשבים בוחן את האתגרים הכרוכים בפריסה של פתרונות חדשים ואת היתרונות של שימוש במדפים משולבים מראש.

אחד היתרונות העיקריים של פריסת תוכנה הוא שהיא מרכזת את כל המידע, מפחיתה את הסבירות לטעויות ואי הבנות. זה מאפשר לצוות שלך להתרכז בעניינים חשובים אחרים כמו הגדלת התפוקה או הפחתת ניירת מיותרת. בנוסף, אסטרטגיית פריסת תוכנה אחראית לשדרוג ציוד ושכירים חדשים. זה מקל על שכירים חדשים לנצל את משאבי ההכשרה הקיימים.

יש גם לבדוק שלמות פונקציונלית ושוד לפני ביצוע הפריסות. פריסות משותפות חייבות להסתיים במהירות ולאפשר גלגולים. זאת בניגוד לפריסה מנותקת אשר יכולה לבדוק פונקציונליות חדשה בייצור. מרגע הייצור, הפתרונות עוברים את סבב הבדיקות האחרון שלהם. בדיקות אלו כוללות בדרך כלל בדיקות עשן, בדיקות קבלה קלות למשתמש, בדיקות לחץ וביצועים. הם אפשריים רק בייצור. הם מספקים בדיקת שפיות קריטית.

פריסת תוכנה דורשת אסטרטגיה המאפשרת לך לעבור בין גרסאות שונות ללא זמן השבתה. המהדורות הכחולות והירוקות של אתר אינטרנט שונות לגמרי. הדבר מאפשר למפתחים לחזור לגרסה הקודמת בכל פעם שהיה צורך. הדבר מקטין את סיכוני ההשבתה שכן רק מספר קטן של משתמשים מושפעים מגרסה חדשה. אסטרטגיית rollback איטית זמינה במקרה של בעיה עם הגרסה החדשה.

המדד גדל

הדבר החשוב ביותר שכל עסק צריך לדעת על קשקשים הוא הצורך בטכנולוגיה ומומחיות. חברות יכולות לסבול מחוסר איזון. אולי הם יצטרכו לשכור צוות נוסף או לשלם יותר כדי לשרת את הלקוחות שלהם. הם ידועים כחוסר כלכלה, ובסופו של דבר עלולים להוביל לקריסת העסק. אף על פי שקשקשים קשורים קשר הדוק לכלכלה, זהו מושג מעורפל במקצת.

מערכת טכנולוגיה שיש לה 100,000 לקוחות יכולה בקלות להכיל מיליון לקוחות. כשהמערכת תגיע ל-300,000 לקוחות, היא לא תזדקק יותר להחלפה. עסק שקול יכול להשתמש באותה חומרה במשך שנים רבות. זה יעלה פחות לשדרג טכנולוגיה אם החברה מאזנת למעלה ולמטה, וזה יכול אפילו לחסוך כסף. לכן, כל עסק צריך ללמוד על קשקשים ולהשקיע בהם בהתאם.

ניתן בקלות למדוד ולעקוב אחר ספקלביליות התוכנה בדרכים רבות. ראשית, זמן התגובה של הבקשה. כמה זמן לוקח לבקשה להגיב? המשתמשים יכולים לסבול זמן תגובה של חמש שניות, אך גבוה יותר מזה מזיק לביצועי האפליקציה. רוחב הפס של הרשת ויכולת הזיכרון הם מדד נוסף לסקאלביליות התוכנה. שני גורמים אלה חייבים להספיק כדי להתמודד עם עומס העבודה הצפוי.

אם לעסק אין קשקשים, יהיה קשה לגדול ולשמור על רווחים. עסק יכול להרגיש בטוח ביכולתו להתאים את עצמו לשינוי הדרישות העסקיות על ידי שימוש בפתרון IT שניתן לקשקש אותו מאוד. התוכנה גם אינה פגיעה לכישלון. עסקים רבים לא שוקלים הגדלה עד שיהיה מאוחר מדי.

התקשורת משתפרת

ניתן להגדיל את התפוקה על ידי שימוש בפתרונות IT כדי לתקשר עם לקוחות או חברי צוות אחרים. אתה יכול לאמן את העובדים שלך להשתמש בטכנולוגיה העדכנית ביותר ולהחתים אותם לקורסים מקוונים בחינם. הדרך הטובה ביותר לנצל טכנולוגיה במקום העבודה היא לוודא שאתה מבין מתי להשתמש בה ומתי להשתמש בשיטות חלופיות. אתה אף פעם לא רוצה לסמוך על טכנולוגיה פשוט כי זו האפשרות הקלה ביותר. במקום זאת, אתה צריך לשלב את זה בתכנית של החברה שלך.

דרושה סבלנות, דאגה ויכולת להקשיב לעובדים כדי לשפר את התקשורת במקום העבודה. למרבה השמחה, ישנן דרכים רבות לשפר את התקשורת. פתרונות אלה יכולים להגביר את מעורבות העובדים, את התפוקה, כמו גם ליצור קהילת חוש. הנה כמה דרכים לשפר את התקשורת הפנימית שלך. השיטה הראשונה היא ליישם פתרון IT לתקשורת טובה יותר. פתרונות אלה יכולים לעזור לך לעשות זאת מבלי לפגוע בבטיחות מערכות ונתונים של החברה שלך.

בואו נדבר